23 Ağustos 2019 Cuma

Sakızlı muhallebi

Bizim evde en çok sütlü tatlı seviliyor 😍 yaz kış en vazgeçilmezimiz 😋 sakızlı muhallebide onlardan biri 🍧 tarif @tubaacer den 📝 sık sık yapıyorum ve tadan herkesten tam not alıyor 👌🏻 ve hemen sizede yazıyorum reçetesini ☺️ . . Malzemeler; -1 litre süt -1 su bardağı toz şeker -2 yemek kaşığı nişasta -3 yemek kaşığı un -1 tatlı kaşığı damla sakızı (ben tozunu bulamadığım için damla sakızlı vanilya ve 4-5 adet top damla sakızı kullanıyorum çünkü aromasını yoğun seviyorum😋) -50 gram tereyağ yada margarin . . Hazırlanışı; margarin hariç tüm malzemeleri tencere içerisine alıp güzelce çırpıp göz göz olup kaynayana kadar pişmeye bırakıyoruz. Güzelce piştikten sonra ocaktan alıp tereyağını ekleyip çırpıp kaselere boşaltıyoruz oda ısısına geldikten sonra dolapta 2-3 saat dinlendirip servis edebiliriz 🤗👌🏻😋🍧

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder