30 Kasım 2019 Cumartesi

Pırasalı Omlet



       Sabah farklı bişi yemek istedi canım ☺️ nette görmüştüm pırasalı omleti hem Ömer'e hem olur dedim ve denedim ☺️ tadını çok beğendik 👌🏻 bizden tam puan aldı 😋 hatta sadece kahvaltıya değil çay sofralarına çok yakışır 👌🏻
.
.
Malzemeler;
- 1 adet pırasa
- 1 adet havuç
- bi tutam dereotu
- 2 yumurta
- 1 çorba kaşığı un
- 1 çorba kaşığı mısır unu
- tuz
- karabiber
- pulbiber
- 1 çay kaşığı kabartma tozu
.
.
Hazırlanışı: öncelikle pırasayı ikiye bölüp ince ince kıyıyoruz, havucu redenliyoruz, dereotunuda ince ince kıyıp yumurta, un, mısır unu, kabartma tozu ve baharatları ekleyip güzelce harmanlıyoruz ve yağlanmış krep tavası yada normal bir tavaya güzelce yayıp önce alt yüzünü sonra cevirip ust yüzünü güzelce kızarana kadar pişiriyoruz. 😋👌🏻🤗




2 yorum:

  1. Tadı çok güzel oluyor bu omletin ben içerisinde havuç koymuyorum

    YanıtlaSil
  2. Pırasa pek sevmem ama bunu anneme göstereyim babamla kendisi için kesin yapar :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil