30 Haziran 2015 Salı

Ahşap Raflar


                    Bu aralar çok moda salonlarda, mutfaklar, çocuk odalarında evlerimizin hemen her yerinde kullanılır oldu minik ahşap raflar. İnternette hemen hemen her yerde satışları mevcut. Öyle şirin öyle güzel duruyorlar ki insanı resmen cezbediyorlar "sende al evinde olsun seninde" diye :) ehhh tabi beni de bir hayli cezbetti. 


                    Biraz araştırma yaptım bir kaç yere sordum soruşturdum kendileri minik olan rafların fiyatları bir hayli büyüktü. Ne yapayım ne edeyim derken netten başka birini buldum ve gayet uygun bir fiyata bu rafların boyasız halinin satışını yapıyordu. Sonra bir araştırma daha yaptım boyaması da gayet kolay ve pratikmiş. "Neden olmasın?"  dedim ve koyuldum plana :) verdim siparişi ve buldum boyaları oturdum kendim boyadım hemde nette istenen fiyatların çok daha altına. Ahşap boyama tekniği bilmiyordum bende sprey boya tercih ettim hem değişik bir şeyle uğraşıp eğlendim hemde evim için yeni bir şeye sahip olmuş oldum. 


                   Sonra baktım ki büyük yerler de boyasız halleri hemen her yerde mevcut (ben kandıra da yaşadığım için elimin altında hemen hiç bir şey bulunmuyor bu yüzden nete başvuruyorum) "eee dedim neden bu insanlar her şey mevcutken iki katı ödeme yapıp hazırını alıyorlar?" inanın hala cevabını bulamadım. Ben hiç boyama bilmediğim halde rafımı kendim hazırladıysam sizde yapabilirsiniz. Hem güzel vakit geçirip hemde eviniz için yeni bir değişiklik yapmış oluyorsunuz. 

                   Rafım şuan mutfağımız en güzel gözdesi gören herkes hem çok beğeniyor hemde tebrik ediyor bunu fazla ödeme yapmadan elde ettiğim için :) Haydi sizde deneyin bence çok seveceksiniz ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder