5 Ocak 2016 Salı

Temizlikte Yeni Marka Vissmate


                Yeni yılın ilk yazısından hepinize merhabalar :) Ve madem yeni yıla girdik öleyse bugün sizlere yeni keşfettiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır evde kullandığım çamaşır sularından ve o ciğerleri yakan kötü kokularından yakınıyordum. Hangi markayı denediysem ne temizliğinden ne de kokusundan memnun kalmadım. Sonra Vissmate ürünleriyle tanıştım ve inanamadım! Öyle güçlü bir etkisi var ki tüm kirleri ve mikropları yok ediyor üstüne üstlükte o geleneksel çamaşır suyu kokularından öte çiçek bahçesi - deniz ferahlığı - çam ormanları - limon gücü gibi değişik seçeneklerde güzel kokulu ürünler yapmışlar.Yani eviniz bir yandan temizlenirken bir yandan da çamaşır suyu değil mis gibi güzel kokularla temizlik kokuyor.

                 Ben özellikle banyo ve lavaboda birde balkonlarda çamaşır suyunu çok fazla tüketiyorum. Bu yüzden de hep koyu kıvamlı çamaşır suyu tercih ediyorum. İşte Vissmate  bu noktada da şahane bir koyu kıvam üretmiş. Ekstra yoğun kıvamı sayesinde mikroplar artık evimde barınamıyor ve gönül rahatlığıyla temizliğimi tamamladığıma inanıyorum.

                  Hijyen ve temizlik konusunda artık benim tek tercihim Vissmate! Sizlerde kolaylıkla marketlerden temin edip Vissmate ile gönül rahatlığıyla ve güzel kokularıyla evinizin temizliğini ona emanet edebilirsiniz.


10 yorum:

  1. temizlik denince kendini kaybedenlerdenim... tavsiyeniz için teşekkürler... en yakın zaman da deneyeceğim. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel ürün özellikle çamaşır suyunun o keskin kokusu olmaması süper :)

    YanıtlaSil
  3. İlk kez duydum, deneyelim bakalım daha buralara gelmedi maalesef ki...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba..Ben de bir süredir kullanıyorum ve temizliğinden çok memnunum.Sadece eldiven kullanma alışkanlığım olmadığı için ellerimi yıprattı güçlü formülünden dolayı..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Özellikle yoğun kıvamı ile tam not aldı benden:)

    YanıtlaSil
  6. Duymadım ben bu markayı. Denk gelirsem denemeli...

    YanıtlaSil
  7. Mutlaka deneyeceğim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. bende çok seviyorum canım ama ulaşmak zor :)

    YanıtlaSil
  9. Yazınız çok bilgilendirici teşekkürler ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de hiç duymamıştım bu markayı denemek lazım :)

    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım
    bana da beklerim
    aylinista.blogspot.com.tr

    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil