24 Temmuz 2014 Perşembe

Dr.oetker birazcıkta senin sayende...

Aslında evelden ezelden meraklıydım ben mutfağa eh zaten beni tanıyanlar bilir :)
Severim öyle kek börek kurabiye pasta yapmayı... E çalışırken vakit buldukça yeni tarifler deniyodum ama ne zamanki evlendim işte o zaman mutfak benden sorulur oldu :) ana evinde çorbayı bile zoraki pişiren ben yemeklerdede usta oldum :) yani kendimce usta oldum eh tabi bide kocanın yedikten sonraki gülen yüzü var ustalığımda :)
Son zamanlardada etraftan "sen pastane aç" "sen blog aç" "senin elin acayip lezzetli" cümlelerini sık duyar olunca "ala ala var demek bişiler" dedim :)
Geçen haftada Dr. oetker'in sitesinde "mutfaktayız.biz" linkini görünce girip bi göz atım dedim baktım ki herkes tarifler paylaşmış eh dedim bende paylaşım bi tarif e ben paylaştım çıktım arada girdim baktım ölesine avare amannn dedim çıktım hep
Dün birden kapım çaldı bizim apartmanın bücürükleri kucaklarında kocaman bir koli "meltem teyze bu sanaymış kargo getirmiş" dediler hayır olsun dedim aldım ve baktım Dr. oetkerden geliyo o zaman anladımki meğer ben " şerbetli cocostar" kurabiyemle haftanın birincilerinden olmuşum ve ödül olarakta bi sürü bi sürü ürünlerinden göndermişler nasıl mutlu oldum anlatamam eh kendimlede azıcık övünmedim değil hani :)
Eeee dedim meltem zamanı gelmiş aç bi blog paylaş artık tariflerini :)

Velhasıl kelam Dr. oetker birazcıkta senin sayende açıldı bu blog :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder