7 Ağustos 2014 Perşembe

Dr. Oetker Simit & Kumru



                  Ben dün bir üşengeçlik yaptım uzun uzadıya hamur yoğurasım yoktu kocada poğaça istiyodu ne edim ne edim derken baktım dolapta dr. oetkerden gelen simit & kumru kutusu duruyo aldım kutunun üstünde yazanları uyguladım 1 saat içinde simitlerimiz ve kumrularımız hazırdı.

                 Hamur yoğurmayı beceremiyorum kıvam tutturamıyorum derseniz biz çok beğendik bu simitleri hem tadı aynı pastanedekiler gibi hemde çok uraştırmıyo yalnızca içindeki un azıcık az geliyo çok az eklemeniz gerekiyo yoğururken o kadar onun dışında süper oluyo simitler zaten malzemelerin hepside kutunun içinden çıkıyo sizin evden azıcık un ekelemeniz gerekiyor o kadar denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

                He tabiki yinede kendi tariflerimide şiddetle tavsiye ederim o ayrı dava :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder