29 Ağustos 2014 Cuma

Kaçırmayın Derim ( 2 )



            Beni tanıyan herkes bilir mutfak eşyalarını ve sofra sunumlarına dair her şeyi pek sever pek alırım (laf aramızda bu yüzden çeyizimi götürmek için bir kamyon dayanmıştı kapıya ve mutfağım büyük olduğu halde küçük geliyor bana) :) bu yüzden nerede bir indirim görsem (pahalıysa pek almam bekarken alıyordum ama malum evlilikte bir şeyi alırken düşünmek gerekiyor) hemencik alınıyor indirimde olanlar ve bur
da da indirimde olan aldığım şeyleri ara ara paylaşacam ki almak isteyenlere fikir olsun istiyorum.



                 Fotoğrafta görünen ciciler dün evimizin mutfağına dahil olan arkadaşlardır. Metal saklama kutuları TEDİ' den, kaseler ve vintage tarzı çay tabakları da KİPA' dan bulunduğu şehide KİPA ve TEDİ olanlar kaçırmasın derim zira saklama kutular 4TL, kaseler 2TL ve çay tabakları da 1 TL ayrıca kipa' da çay tabaklarının yumurtalıkları da mevcut aynı desen ve aynı fiyata şiddetle tavsiye ederim :)

                 Bulunduğu şehirde TEDİ ve KİPA olmayanlar ve hatta memleketin DÜZCE ' de olanlar içinse; 


                  Beyaz tabaklar Düzce'mizin Meşhur sepetçisinden 4TL cup kekli çay tabakları da yine sepetçiden tanesi 2TL , pembe saklama kabı Düzce'nin tahtakalesinden 2TL (diye hatırlıyorum), puanlı kase ise Düzce'de Akçakoca yolunda EN1 diye bir yapı market açılmış pek şık pek güzel şeyler mevcut oradan 4TL ye aldım daha bir sürü şey bulabilirsiniz o markette de tavsiye ederim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder