22 Ekim 2014 Çarşamba

Meyveli Tartolet


Malzemeler

  • 1 kutu hazır tartolet tabanı
  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı nişasta
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket krem şanti
Süslemek İçin
  • mevsim meyveleri (ben nar ve armut kullandım)
Hazırlanışı

              Öncelikle kremamızın malzemelerini bir tencere içerisine alıp karıştırıp pişmeye bırakıyoruz. Kaynamaya başlayıp göz göz olunca ocaktan alıp oda ısısına gelmesi için bir kenara alıyoruz ve ara ara karıştırıyoruz. Oda ısısına geldikten sonra içerisine krem şantiyi ilave edip mikser yardımı ile güzelce çırpıyoruz ve yarım saat kadar dolapta dinlenmeye bırakıyoruz.

               Yarım saat sonunda tartolet tabanlarımızı kutusundan çıkarıp bir servis tabağının içerisine diziyoruz.

                                    Soğuyup dinlenen kremayı bir şanti torbasına dolduruyoruz (eğer şanti torbası yoksa herhangi bir buzdolabı poşetinin ucunu delip kullanabilirsiniz yada kaşık ilede doldurabilirsiniz) ve tartolet tabanlarının içerisini krema ile dolduruyoruz.

                               Kremaları doldurduktan sonra istediğin herhangi meyveyle süslüyorsunuz ben mevsimi olduğu için nar ve armutla süsledim. Mevsimine göre çilek, muz, kivi, üzüm, kiraz, şeftali gibi meyvelerle de süsleyebilirsiniz bu tamamen zevkinize ve evde bulunan meyveye bağlı. Ve eğer tartoletleriniz dolapta bir gece falan bekleyecekse meyvelerle beraber meyvelerin çürümemesi için dr. oetker'in tart jölelerinden yapıp meyvelerin üzerine dökmenizi öneririm hem meyveler çürümemiş olur hemde daha parlak dururlar.



Not:Ben tartolet kalıbım olmadığı için marketten hazır aldım aldım tabanları ve süper pratik oldu tadında da hiç bir değişiklik olmadı her markette varmı bilmiyorum ama Reel de 12 li paket halinde mevcut denemek isteyenler için şiddetle öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder