10 Kasım 2014 Pazartesi

İyi Ki Geldinizzzzzzzzz



                   Hafta sonu canım arkadaşlarım bendeydi taaa Düzce ve İstanbul'dan kalkıp geldiler nasıl mutlu ettiler bizi nasıl sevindirdiler. Booolll bol güldük eğlendik, yedik içtik, bir nevi ayrı olduğumuz günlerin acısını çıkardık :)

                   Cumartesi sabah hepsi erkenden bindiler otobüse vee erkenden yanımda oldular bende onlara kahvaltı sofrası hazırladım bir güzel uzun uzun gülüp eğlenip kahvaltı ettik.






                        Fotoları gören herkes kahvaltı masasındaki tabakların içinde duran tüllü paketleri merak etti efenim onlar canlarıma hazırladığımı çam sakızı çoban armağanı hediyelerdi çok bişi değil bir ordan bir burdan minik ilginç ama evde kullanılabilecek şeylerdi amaç onlara benden hatıralar kalsın istedim.

                        Kahvaltıdan sonra bol bol anılar anlatıp güldük ve akşam eşim gelmeden el birliği ile akşam yemeği görünümünde 5 çayı sofrası kurduk.


                               Ve menümü: Ispanaklı Pasta
                                                   Katmer Poğaça
                                                   Gül Böreği
                                                   Yaprak Sarma
                                                   Tahinli Kurabiye
                                                   Kısır
                                                   Kumpir

                     Tabi ki tarifler hafta içi teker teker gelecek paniklemeyin bizi izlemeye devam edin derim :) ilk günü dolu dolu yaşadıktan sonra ertesi gün hep birlikteyken maklube yapmaya karar verdik ve yine el birliği ile öğlen saatimize maklubemizi yetiştirip kızlar gitmeden son keyfimizi de yaptık.



                         Ben ilk kez maklube yaptım tabi ki Nursefa sayesinde hem öğrendim nasıl yapıldığını ve ben hiç bilmezdim hem bu kadar kolay hemde bu kadar lezzetli olduğunu maklubemizi yapıp yer soframızı kurduk ve hep birlikte neşeyle yedik tıpkı maklubenin gerektirdiği gibi :) haaa unutmadan onunda tarifi gelecek hafta içi ;)

                          Ve sonra gitme vakti geldi çattı herkesi evine yuvasına uğurladık bizim ev yine sessiz sakin kabuğuna çekildi şimdiden özledik bile.

                          Yine gelin kızlar hep gelinnn Nursefa-Öznur-Nebiye-Hatice ve iyiki geldiniz çookk seviyoruz siziiiiiii





                                Şimdi herkes yuvasında bende hepsinin bana gelirken getirdikleri hediyelerime bakıp "yine gelin kızlarrrrr" diyorum çoookkk sağolun kızlar kesenize bereket olsun inş. çookkk sevdim ben hediyelerimi hepsi evimin köşelerinde yerlerini aldı bileee ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder