7 Kasım 2014 Cuma

Kaçırmayın Derim (3)


               Evetttt malum hafta içi belli marketlerde her hafta ayrı ayrı ürün getirip indirimler oluyor ve bizde eşimle mutlaka haftada bir gün marketlere girer işimize yarayan bişi var mı indirimlerde diye bakarız ve haftada gittik ve de A101' e bu ara çok okunup çok popüler olan kitaplar gelmiş.Ben kaçırırmıyım hemen "Menekşe Kokulu Hikayeler" kitabını aldım hemde sadece 7,90TL ye yani pisayadakinin yarı fiyatına. He diceksiniz ki peki orjinalmi onu bilmiyorum ama kitabın herhangi bir yerinde bir terslik yok yani okumak için uygun :) ayrıca "Papatya Kokulu Hikayeler" ve bir kaç popüler kitap daha mevcut markette kaçırmayın derim.



                            Ve bir fırsat daha ŞOK marketlere şu meşhur bu aralar herkesin aradığı silikon kapaklardan gelmiş renk renk çeşit çeşit hemde sadece 2,00TL ye ve gerçekten çok şekerler eşim kızmasaydı ben 3-4 tane alacaktım fakat 1 tane alıp çıkabildim :) kapaklar dışında sufle kapları ve yin 2,00TL yeyumuşatıcılar ve sıvı deterjanlar da mevcut bence bitmeden bi gidip göz gezdirin kaçırmayın derim ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder