3 Aralık 2015 Perşembe

Madam Coco Yapay Çiçek İndirimi


                Evet kızlar bugün size Madam Coco'cuğumun yapay çiçeklerindeki indirimlerinden bahsediceğimm :) yani olmaz öyle hep English Home bazende Coco'cuğuma uğruyorum tabiki de. Hafta sonu da uğradım ve bir sürü üründe indirim vardı. Vintage tarzda metal tepsilerde indirim vardı çoookkk güzellerdi fakat ben fotolamayı unutmuşum. Ben uzun zamandır yapay çiçek indirimine denk gelip karanfil almak istiyordum ama hep kaçırıyordum bu defa yine elim boş çıkarken bir de ne göreyim yarde yığınla yapay çiçekler azıcık karıştırdım ve zafer benim oldu :)

               Bir sürü karanfil bulunca gözlerimde birden dolar işaretleri belirdi :) hepsini istiyorum hepsiniii diyerek saldırdım çiçeklere :) ve aynende öyle yaptım ne kadar karanfil varsa o yığında hepsini topladım geldim. Fiyatlar soracak olursanız karanfillerin gayet uygundu tanesi 1,90tl dı hatta boylarına göre çok iyidi fiyatları çünkü az sonra fotoğrafta da göreceksiniz boyları büyük (ki bu benim boylarını kırma yerlerinden 2 tık kırıp küçülttüğüm hali düşünün artık asıl boyunu). Sadece karanfil yoktu tabi çiçekler içinde çoookk güzel ortancalar da vardı ama onların fiyatı azıcık büyüktü yani 15tl gibi bir fiyattan başlıyor ama değer yani gerçekten güzellerdi ortancalar da. Laleler güller leylaklar hepsinden mevcuttu boy ve ebatlarına göre fiyatları da büyüyüp küçülüyordu.Yani demem o ki hanımlarrr kaçırmayın bu indirimi eviniz şenlensin renklensin ;)



                             Ben karanfillerle aşk yaşarken hepinize musmutlu günler diliyorummmm :)

11 yorum:

  1. Çokk güzeller , evinize çok yakışacaklardır...
    Bu haftanın indiriminde var mı bu çiçeklerden ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm evet geçen hafta vardı indirimde

      Sil
  2. çok güzellerr bir denk gelebilsem bende alıcamm :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh ahh adıyamanda olsa keşke.İlk işim denizliye gittiğimde english home ve madame cocoyu gezmek olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabbim tez zamanda kavuştursun inşaallah :)) gerçi benim yaşadığım ilçedede yok bizde izmite inince kavuşuyoruz :))

      Sil
  4. madama, gittiğim yerlerde rastlarsam uğrayacağım mutlaka, Ama umutsuzum bu güzellikler çok kalmaz tükenir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalır kalırrrr hatunlar hallaç pamuğu yapıyolar karıştırırken diplerden çıkıyor mutlaka :)

      Sil
  5. Madame Coco hayatımıza nasıl bir giriş yaptıysa, deli gibi takip ediyoruz ailece:)
    Paylaşım için teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe ben çok nadir bişi alanlardanım cocodan çünkü en çok gittiğim yerde mağazası yok :) denk düştükçe ancak kavuşuyoruz :)

      Sil
  6. Harika bir indirimmis ve ciceklere bayildim umarim kalmistir

    YanıtlaSil