19 Ocak 2016 Salı

DIY Poreje/ 4 - Renklendirdim Hayatımı


                Bol karlı Kandıra'dan herkese merhabalarrrrr :) Bu aralar evde ufak değişiklikler yapmaya ve var olanları değiştirmeye takmış durumdayım size de anlatıyorum ara ara artık biliyorsunuz :) Yaz aylarından beride bişileri boyamaya heveslenip bir türlü harekete geçirememiştim. Hatta yaz başında şu çok meşhur minik kasalardan alıp boyayacam diyip kenera koymuştum. Ama bir türlü boya alıp yapamadım. Geçenlerde komşumun da gazıyla kasaya birde yine çok meşhur olan lokumcu kızları ekleyip üstüne evde var olan aksesuarları da katıp boyanıacakları çoğalttım ve boyaları da hazır edip işe koyuldum.

                 İlk önce yaz başında aldığım kasamı önüme alıp beyaz boyaya çok az yeşil ilave edip mint rengine benzer bir ton tutturup hayette bizim mutfağın emaktarı olan süngerle boyadım :)



                   Nette çok fahiş fiyatlara satılan bu küçük kasayı yaz başında bu tür şeyler satan bir yerden sadece 7,00tl ye almıştım ! Sonra netten akrilik ürünler satan bir sayfadan gülleri buldum ve onlarında 6 tanesini 6,00tl ye aldım ve onlarıda pembeye boyadım kasa kuruyuncada sıcak silikon ile üzerine yapıştırdım :) Eh o kadar uğraşmışken anneme gitmeyi bekleyen kavanozlardan ikisinide esir alıp kapaklarını boyayıp boyunlarına da ip takıp kasa harekatımı bitirdim :) hemde hepsini yine çok komik fiyatlara bitirdim :) (çaktırmayın arada olan annemin kavanozlara oldu yine) :)))))))))

                       Sonraaaaaaaaaa yine son günlerde çok revaçta olup ve yine çok fahiş fiyatlara satılan lokumcuları kızları yine komik bir fiyata nette bulup aldık (10,00tl) ve onuda kendim boyadım gerçi o nette satılanlar kadar profesyonel olmadı ama yinede idare eder yani beni :)


                          Ve son olarakta boyalar artınca evde var olan ama beyaz renkte olan aksesuarlarımı yine sünger yardımı ile boyadım ve bu halini daha bir sevdim. :)


                              Bütün bunların hepsini akrilik boya ile yaptım rahatlıklar kırtasiyelerde ya da bu tür malzemeler satan yerlerde bulabiliceğiniz bir boya bu ve gördüğünüz gibide cam, ahşap, akrilik ne varsa hepsine uygulanabiliyor. 

                                      Ve yine demeden geçemiceğim o nette görüp iç geçirdiğiniz çok beğendiğiniz şeyleri evde çok az maliyetle kendiniz yapabilirsiniz. Hem maliyeti düşürüp hemde sizin için güzel bir eğlence olmuş oluyor. 


16 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş canım :) ve dediğin gibi aslında uygun fiyata alınca dediğin gibi daha iyi oluyor sadece maddi olarak değil insanın kendi yaptığı eşyayı kullanması daha zevkli :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne kadar güzel olmuş.. Ben böyle kendin yap projelerinde çoğu zaman iş eğitimi dersindeki çocuklar gibi oluyorum. Bazen güzel şeyler çıkıyor ama böyle güzel şeyler görünce hevesleniyorum. Eline sağlık çok güzel olmuş rengi çok sevdim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım bende çok seviyorum böyle boya işlerini hatta blogumda aynı kasadan benimde boyamışlığım var :) ne gerek var okadar para vermeye dımı hem bunlarda bizim el emeğimiz göz nurumuz var :)

    YanıtlaSil
  4. Hihihi çok güzel çok cici olmuşlar ben özellikle kasaya bayıldım :) Ellerine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım.

    Bu arada diy proje yazı üzerine gelmemde iyi oldu. Benim gibi bu tarz diylere bayılan biri için çok güzel bir post. Yeni proje ve yazılarda görüşmek dileği ile. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller ellerine sağlık. Rengi çok sevdim.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş renkler çok hoş çok beğendim ellerinize sağlık...:))

    YanıtlaSil
  8. Maviyi çok güzel tutturmuşsunuz rengi çok sevdim. Çok şirin olmuş hepsi de ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de çok güzel olmuş. Bu maviyi ben de çok seviyorum.
    Lokumcu kız da çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel olmuş canım ,ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Ne beceriklisin, çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Kasaya bayıldımmm...ne kadar güzel olmuş ve çok şık durmuş rengi iyi seçmişsin...
    Bloğunu takibe aldım...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık, bu tarz elisleri çok zevkli gelir bana da...
    Ben de beklerim sizi sayfama katılırsaniz sevinirim
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil