5 Temmuz 2016 Salı

Mutlu Bayramlarrr


               "Nerde o eski bayramlar..." diyoruz ya hani? O eski bayramlar hiçbir yere gitmedi... Sadece biz önce akraba ziyaretlerini azalttık, sonra bayram hazırlıklarını sıfıra indirdik, sonra çocukluğumuzda ki bayramlık alışverişlerini kestik, en sonda "bayram da neymiş!" diyip herşeyi bırakıp tatile gittik! Sonrada utanmadan oturup "nerde o eski bayramlarrrrr" diyip ahkam kestik! O eski bayramlar hala burda sadece biz yokuz! Hadi bu bayram bi değişiklik yapın akrabalarınızı ziyaret edin, bayram hazırlığı yapıp "kilo alıyoruz yemeyelim" dediğiniz o baklavayı bile evinizde bulundurun, çocukluğumuzdaki gibi bayramlık alın, 1 hafta geç tatile çıkın, kapıya bayramlaşmaya gelen çocuklara minik hediyeler hazırlayın onları mutlu edin..... Sonra giyin o bayramlıklarınızı görün bakın o eski bayramlar mı gitmiş yoksa biz mi gitmesi için elimizden geleni yapmışız? Hadi yapın tüm bunları çünkü hepsine ülke olarak ihtiyacımız var birlik olmaya, birlikte olmaya, mutlu olmaya ihtiyacımız var..... Tüm sevdiklerimizin bir arada olduğu çocuk sevincinde mutlu bayramlar herkese.....                



3 yorum:

  1. Ayni şeyleri ben de düşünüyorum....eski bayramlar nerde diye diye biz kaybettik herşeyi..

    Gelmeyecegini bildiğim misafirlere baklavalar aldim.evi tertemiz yaptım.bayramliklarimi bir gün onceden hazırladım.kapıyı çalacak çocuklara minik hediyelikler bile hazırladım.
    Ve bir akrabamın bile olmadığı bi şehirde inanın harika bir bayram günü geçiriyorum:)

    Bizde bitiyor herşey.bir adım atsak geri gelecek kaybettiklerimiz.

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın, durum tam da anlattığın gibi her şeyi biz yapıyoruz ve aynı şekilde biz bozuyoruz içimizde enerji olmayınca dışa yansıyan bir ışıkta kalmıyor maalesef ... bir sonra ki bayrama inşallah ...
    Bu arada blogunuza yeni geldim, çok beğendim sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar haklısınız..Ama biz de bayramlar bitmedi.Memleketim Merzifon 'da hala öyle bayramlar kutluyoruz.Annemin evi dolup,dolup boşalıyor.Allah 'a şükür :)

    YanıtlaSil