14 Şubat 2024 Çarşamba

Şalgamlı Bulgur Salatası 🥗

 Beni tanıyanlar benim salata delisi olduğumuda bilirler 🤤 tür farketmeksizin her sofrada her öğünde gözüm mutlaka salata arar 🤤 heleki o sofra birde misafir sofrasıysa kesinlikle öğün ne olursa olsun bol salata olmalı 🥗 şalgamlı bulgur salatasıda çok sevdiğim salatalardandır hem bolca mayhoş hemde rengarenk bir salata 🤤 tarifi aşağıya bırakıyorum beğenip kaydetmeyi ihmal etmeyin ☺️


Şalgamlı Bulgur Salatalı 🥗


Malzemeler;

-1.5 su bardağı pilavlık bulgur 

-3 su bardağı salgam suyu (acısız -acısını severseniz oda olur)

-4/5 dal taze soğan

-Bir tutammaydanoz

-Bir tutam dereotu

-severseniz taze nane

-haşlanmış mısır

-kornişon turşu (salatalık)

-köz biber 

-1 limon suyu

-tuz

-zeytinyağı 


Hazırlanışı; öncelikle bulguru şalgam suyuyla pişirip dinlenmeye bırakıyoruz.(bulgur pilavı yapar gibi suyunu çekene kadar dilerseniz suyunu yari su yari salgamda yapabilirsiniz ben tamamen salgam suyu kullandım😉) Soğurken ara ara karıştırıyoruzki bulgur yapışmasın. Yeşillikleri, turşuyu ve köz biberi istediğimiz büyüklüklerde doğrayıp soğuyan bulgura ilave ediyouz. Mısır, tuz, limon suyu ve zeytinyağınıda ekleyip güzelce karıştırıyoruz ve salatamız hazır 🤗🥗




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder