14 Ağustos 2014 Perşembe

Kaçırmayın Derim ;)



                         E hep yemek tarifi olacak değil ya arada önerilerde olacak blog da değil mi ama :) dün akşam bişiler almak için Bim'e gitmiştik tesadüfen den geldim Gürallar' ın 'Lav' serisinin ayran bardaklarına. Ne zamandır almak istiyordum ama denk gelmemiştim görünce çok sevindim fakat kocalar işte "şimdi onun sırası mı alacağını al ev bardak dolu" dedi mecbur bıraktım elimden ve lazım olanları alıp çıktım. Sonraaa bugün gündüz vakti kapı çaldı baktım benim koca eve uğramış elinde de bir poşet "bu ne" dedim "dün akşam yüzün asılınca dayanamadım gittim aldım" dedi veee içinden bizim ayran bardakları çıktı nasıl sevindim anlatamam :)

                          Velhasıl kelam henüz bimlerde mevcutken bu bardaklar gidin alın derim ziraaa sofra sunumlarından hem çok şık duruyor hemde değişiklik şart ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder