4 Eylül 2014 Perşembe

Dr. Oetker Poğaça


               Malum benim dr.oetkerden gelen stoklar durup duru ölece ara ara bazılarını deniyorum dünde evde yemek yok yemek yapacak mecalde yok napım ne edim koca gelecek yarım saate derken aklıma dr. oetkerin poğaçası geldi aldım elime kutunun üzerinde yazanları uyguladım yarım saat içinde bizim ev poğaça kokar oldu :)

              Kutunun içerisinde un karışımı,  susam ve kurumuş yeşillikler ve hatta birde pişirme kağıdı mevcut. Biz sadece 75 gr margarin, 6 yemek kaşığı sıvıyağ, 1 çay bardağı yoğurt ve birde içi için peynir ilave ediyoruz. He birde üzeri için yumurta sarısı.


                          Kutudaki tarife göre uygulayıp (laf aramızda azıcık un ilave istiyo) içine peynir ve yeşillik kurularını koyup hemencik fırına sürüyoruz ve gayet lezzetli oluyor. Poğaçayı düşüremiyorum yada poğaça yapacak vaktim yok diyenlere gönül rahatlığıyla önerebilirim aynı ev yapımı gibi oluyor güvenle alıp kullanabilirsiniz.



     Dip Not: Yalnız içerisine eklenen yağ azıcık fazla gibi geldi bana o yüzden hamuru yoğururken yağ oranını azaltabilirsiniz.

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder