26 Ocak 2015 Pazartesi

Çay Sofraları ( 2 )



                      Evettt bilen bilir ve az çok takip edenlerde öğrenmiştir diye tahmin ediyorum ben çay ve kahvaltı sofrası hazırlamayı çoookkk severim ister misafir olsun ister olmasın pek özenirim ve içim açılır özenerek hazırladıkça. Hele hele o hazırladığım sofralara sevdiklerim oturacaksa ben çok daha özenirim.

                      Geçtiğimiz aylarda çookk sevdiğim arkadaşlarım geldiler ve yatılı misafir olarak geldiler ilk olarak kahvaltı sofrası kurdum onlara;




                             Böle süslü püslü sofrada kahvaltı ederken kalkası gelmiyo insanın hem ben masa sohbetlerini pek severim galiba bu yüzden birazda sofralara özenmem :)

                             Sonra arkadaşlarıma akşam için yemek yerine büyük bi 5 çayı sofrası kurdum



                                Menümüzde: Ispanaklı Pasta
                                                    Katmer Poğaça
                                                    Gül Böreği
                                                    Yaprak Sarma
                                                    Tahinli Kurabiye
                                                    Kısır
                                                    Tepside Kumpir
                                                 
                                          Ertesi günde onları uğurlamadan maklube keyfi yapmıştık ve ilk defa yaptığım için neden daha önce yapmamışım diye kendimi sorgulamıştım :)
                                          (Tüm tarifler blogda mevcuttur)


                                  Komşularımla da çay keyfi bir ayrı oluyor belki öle çoookkk büyük menülü sofralarımız olmuyor ama yinede keyfimize keyif katacak sofralarımız oluyor.



                                Menümüz: Kremalı Tart Kek
                                                 Kuru Yufka Böreği
                                                 Mercimek Köftesi
                                                 Kabak Tatlısı
                                              (Tariflerin hepsi blogda mevcut)

                               Ben eşime kahvaltı sofrası hazırlamayı da çoookkk severim zaten her sabah kahvaltı ediyoruz ama pazar sabahları daha bir özel olsun daha bir keyifli olsun diye elimden geleni yapmaya çalışırım ve o sofrayı görüpte eşimin gözlerinin içinin parladığını görünce çok mutlu olurum.




                                Eh eşime özel günlerde sofra kurmayıda çookkk severim geçtiğimiz günlerde eşimin doğum günüydü çok bişi yapamasam  elimden geldiğince bir sofra hazırladım ona;




                           Her şeyi kalpli yapmak istedim tabakları, peçeteleri hatta peçete mandallarınıda kalpli koydum sofraya.

                           Pastasını kalpli yaptım, en sevdiği un kurabiyelerini kalp kalıplarla yaptım, çok sevdiği kısırı kalp kalıp ile tabağa döşedim ve sofrayı görünce gözlerinin içi güldü defalarca sarılıp teşekkür etti :) madem tek istediğimiz şey huzur ve mutluluk, madem bu kadar küçük şeylerle mutlu olabiliyoruz öyleyse neden elimizde imkan varken yapmayalım. Hem en pahalı hediyelerden daha değerli bizim sevdiklerimize gösterdiğimiz incelik ve özen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder