28 Eylül 2020 Pazartesi

Bisküvi Pastası

 Önceden anneler cheesecakeler profiteroller san sebastianlarmı bilirdi 🙄 her anne fix püsküttt pastası yapardı 😅😅😅 aslında herkes bilir yapılışını hatta binbir farklı yapılış şekli vardır ama ben en çok bu halini seviyorum 😋 sabah tarif soranlar olmuştu onlar icin geliyor aşağı tarif 👇🏻

.

Bisküvi Pastası

.

Malzemeler:

-2 paket petibör bisküvi (bir sade 1 kakaolu kullandım)

-1 litre süt

-1 su bardağı toz şeker

-2 çorba kaşığı un 

-1 çorba kaşığı nişasta

-2 çorba kaşığı kakao 

-1 paket vanilya 

-1 paket bitter yada sütlü çikolata (olmasada olur ben çikolata tadında olması için ekledim)


Hazırlanışı; muhallebi malzemelerini çikolata hariç bir tencereye alıp güzelce birbirine yedirerek karıstırım ve göz göz olup kaynayıncaya kadar pişirdim ocaktan alınca çikolatayı ekleyip eriyene kadar karıştırdım. Bisküvileri bir borcama dizdim ve üzerine 2 kepçe muhallebi gezdirdim sonra yine bisküvi dizdim muhallebi bitene kadar aynı işlemi yaptım oda ısısına gelince buzdolabına kaldırıp 2 saat dinlenince servise hazır.





Dip not: canım muhallebi yapmak istemiyosa 2 paket hazır pudingi 1 litre süt ile pişirip yine aynı şekildede yapıyorum 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder