28 Temmuz 2023 Cuma

Soslu Patates 🥔🥔

 Ben patatesi her sofraya yakıştırıyorum kahvaltıya / çaya / akşam yemeğine , kızartma salata, meze her sekilde yerim severim 🤤 bu ara elimde fazlaca baby patates olduğu icin evirip çevirip yeni tariflerde deniyorum 😅 görseldekinin tarifinide aşağı bırakıyorum beğenip kaydetmeyi unutmayın ❣️


Soslu Patates 🥔🥔


Malzemeler;

-haşlanmış minik patates 

-2 diş sarımsak

-karabiber

-tuz

-kajun baharatı (yoksa yerine toz kırmızı biber)

-kekik

-taze biberiye (olmasada olur)

-ayçiçek yada zeytinyağ 


Hazırlanışı; minik patatesleri 10/12 dk kadar haşlayıp süzüyorum bir fırın tepsisine aralıklı olarak diziyorum bardak tabanı ile aşırı olmayacak şekilde eziyorum. Sarımsağı ezip baharatlar ve yağı ekleyip karıştırıp fırca yardımı ile patateslere sürüyorum 180/200 derecelik fırın 40/50 dk kadar tutup alıyorum  ve hazır 🤗 dilerseniz fırından almadan 5/10 dk önce kaşar rendeside ekleyebilirsiniz üzerlerine.










1 yorum:

  1. Thank you for being a source of inspiration and motivation in the online world.

    YanıtlaSil